pátek 10. října 2008

Testovací konec týdne


Tak a máme tu konec týdne, třikrát hurá. Ale, že to stálo za to :) Ve čtvrtek jsem psala delikátní test z historie, připravovala jsem se na něj, tak jsem ani nebyla nervózní ze svého prvního velkého testu na UWC. Ve středu jsem byla asi dvě hodiny venku, tady na jedné skále, která lemuje Rilkeho cestu a krátila si dlouhou chvíli Bismarckem, Wilhelem I. i II., Krugerem a podobnými...snad to bude aspoň trochu znát v testu. Večer jsme na rezidenci mluvili o tom, zda chceme vegetariánský týden - chceme. Ale diskuze se protáhla do půlnoci, do postele jsem se dostala v pul jedne a druhý den ráno(dneska) test z matiky, který byl lehčí než jsem čekala, takže by to nemuselo být úplně špatné, však uvidíme... A zítra vstávám v 5.50 a 6.30 vyrážíme směr Padova. Máte možnost vidět výhled z mého okna, který je teď každým dnem barevnější....a v neděli přibudou fotky na rajčeti.

Žádné komentáře: