pondělí 2. února 2009

Únor je tu!


Tak už to asi přišlo i na mě, není mi dobře, bolí mě hlava atd.
Dalo se to čekat, vzhledem k tomu, že většina školy už je nemocná. Ale upřímně řečeno je to na nic... Tento týden máme Týden anglických rodilých mluvčích,
dneska večer jdu na film - Juno, o 16ti leté těhotné holce...údajně komedie.Uvidíme.
Zítra bude ochutnávka, ve středu je den stereoptypů - já jsem punker, jsem na to vážně zvědavá, co se sebou jako udělám :)
Ve čtvrtek je poezie a v pátek Show, na kterou tu možná nebudu, neboť bych měla jet do divadla do Terstu na balet, uvidíme. Každopádně v sobotu je "maturitní ples",
jako trubka musím čekat, jestli mě někdo pozve...nepozve- li jdu utápět žal do Mangia fuoco. V neděli budou dělat palačinky k snídani, což je docela milé...
Mno takže tak, jinak Vás mám všechny ráda, tak mě mějte taky, teď to potřebuju, neboť tělo odmítá spolupracovat s hlavou...Ještě, že mám dost času na spaní, zatím...
Taky nám tady skoro celou neděli sněžilo...jenom se nic neudrželo a i kdyby, tak večer začalo pršet...a prší pořád.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Týjo, anglickej týden! Ten ples by mě zajímal, jestli bude takovej jako v těch filmech...Hlavně Kopni vira do jeho bílkovinný schránky a ať Tě nechá bejt.
Měj se krásně, Jana Bílá, co hrušky zbírá