neděle 28. února 2010

Project Week ve Splitu



Tak jsem zdravá a spokojená zpátky v Duinu ze Splitu. Project Week byl fajn, i když jsme dělali pouze jednu prezentaci. Velice jsem si oblíbila svoji skupinku, kde byl Justin(Honkong), Alan(Singapur), Gabriel(UK), Sime(Chorvatsko), Laura(Haiti) a já. Moc jsme si oblíbila Justina, je to príma kluk a dokonce se na mě dneska přišel podívat, Gabriel mě obímal v menze,...asi mě mají fakt rádi. Chorvatsko jako takové mi moc neučarovalo, lidé tam nejsou úplně příjemní a z turistů se snaží vytřískat co se dá. Měli jsme spoustu dobrého jídla, byli jsme v kině, v baru, v muzeu, v galerii i na trhu. V úterý přijel můj milovaný Viktor a byli jsme spolu až do soboty. Měli jsme se hezky, takový milý honeymoon :) Seznámil se s ostatními, prochodili jsme spolu Split, hezky spolu vařili, ráno vyspávali...bylo to moc fajn a už se na něj těším zas :)
Zatímco jsem byla ve Splitu, mi rodiče vymalovali pokoj a přestěhovali nábytek, tak jsem na to zvědavá :-) Ještě prý dostanu nové dveře, tak uvidíme :)

Žádné komentáře: