neděle 27. září 2009

konec září

Čím začít? Nu, tak například: dneska byl Bazar, tak jsem si zasejc nakoupila stylové oblečky a jsem spokojená. Sice jsem jako vždy nic nepotřebovala, ale nevadí… Jinak víkend byl takový rádoby pracovní, ale našel se čas i na legraci. Vyrazily jsme s holkama procházkou na zmrzku do Sistiany, mňamka to byla. Byla jsem plavat, přestože voda už má jenom 23stupňů. V týdnu jsem měla první Ways of Seeing a Ty byly úplně supr…potom jsme byli jeden večer u Julijuse, což bylo také příjemné hlavně proto, že už jim konečně rozumím  V pátek jsem měla první turistiku, jeli jsme do Terstu a tam vylezly na obří kopec, viděli až do Afriky a byli jsme spokojení. O den později jsme si s Kelli hrály na pekařství, dělaly jsme Hořejších domácí rohlíčky, Zajanové chlebové bochánky a nakonec ještě banánové muffiny. Na všem jsme si moc pochutnaly. Koncem týdne se blíží výprava z Mělníka, na kterou se moc těším… a již předem inzeruji, že v listopadu budu na chvíli doma i já.

Žádné komentáře: