sobota 17. ledna 2009

Rozjezd


Tak jsme to vzali hned pěkně z hurta, úkolů nad hlavu, laborka, esej...hrůza. Až se mi z toho začalo chtít zase zpátky domů...snad to zas přejde. Ve středu jsem byla s naší kuchařkou, která mě jakoby "adoptovala"(občas spolu někam vyrazíme, vezme mě k sobě domů, na výlet atd.), vyrazily jsme jenom do Emisfera, což je místní obchoďák, žese podíváme po šatech na ples, ...no žádný mi nepadly, ať už do oka nebo na tělo...takže nakonec nic. Ale koupila mi svetr, i přes moje protesty, že si ho koupím sama...
Ve čtvrtek jsme byly s Anh u Neriny, naší "babičky" na navtěvování, tak nám taky slíbila, že nás příště někam vezme, tak uvidíme, jsme zvědavá, šance tomu moc nedávám.
V pátek po škole jsme s Kelli vyrazily na procházku na místní kopec, koukáme tady na něj pořád, ale ještě nikdy jsme tam nebyly. Tak jsme to včera napravily...šly jsme asi dvě a půl hodiny, cetsou jsme narazily na dravce, kterej nemohl letat, jenom se tam tak plazil po cestě, ale přesto jsme se ho bály...tak jsme na něj asi 15 minut koukaly a pak běžely. Výsledek stál za to, výhled byl parádní, nikde nikdo a my konečně měly čas si všechno říct. Dneska možná vyrazíme do Terstu, to se ještě uvidí...je tam nějaký filmový festival.
Bonusová fotka, jež ukazuje, jaké jarní počasí tu panuje...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Vidim to na orla skalniho...kdo by se takového dravce nebál;-) jana