čtvrtek 29. ledna 2009

Leden končí


Tak to zase uteklo, no asi nikoho z Vás nepřekvapí, že jsme neměla moc čas, neboť se tu pořád něco děje.
Tak například: večeře s mojí tutorial skupinou, keramika - vyrábím dárek babičce, oslavy narozenin - Olga, Ben, Mira,
túry po okolí s Kelli, filmování o víkend - už jsme zkoukli S Tebou mě baví svět a Román pro ženy, na aerobik taky ještě pořád chodím,
ale možná již brzy změním na jógu. Taky máme novou dobrovolnici, tak už jsem ji stihla ukázat okolí a pozvat ji na keramiku.
A málem bych zapomněla, že máme Filosofický týden. V pondělí promítali film Persepolis, tímto ho všem vřele doporučuju.
Slavili jsme i nový lunární rok se spoustou exotického jídla. A taky už se pomalu učím jíst mořské plody...
a pozvolna zapomínám na chuť čokolády.
Ve škole to taky stojí za to, pořád hodně práce,ale naštěstí teď děláme ve všech předmětech docela zajímavé věci: Stalin a Hitler, funkce ex, globální oteplování, imperfektum, reportáže a dočetli jsme Domeček pro panenky,
kterej taky doporučuju, portože je to jednoduchej jazyk a na svoji dobu revoluční příběh. Na angličtinu teď čtu "Reluctant Fundamentalist",
autor je Pákistánec, co vystudoval Princeton se samýma "A" a je zase doma a vypráví svoje životní story nějakému turistovi. Neskutečně zajímavé...opět doporučuji.
Tak co jsem mohla jsem doporučila, tak já se teď zas na chvíli odporoučím.

Žádné komentáře: