úterý 17. března 2009

Včera jsem psala tohle...



Až tohle budete číst, tak už bude asi po všem…ale teď je pondělí odpoledne a vše mě teprve čeká. Zítra mám svoji první prezentaci v Italštině a první esej psaný v hodině v Dějepise. Samá novota mě zítra čeká, tak uvidíme, jak to dopadne… Připravovala jsem se, jak jsem mohla.
Jinak je vše fajn, máme tu už opravdu jarní počasí, dneska jsme i já chodila jenom v mikině…zatímco ostatní v tričkách. Hned z toho má člověk lepší náladu, když se ráno probudí a je hezky…motivace do života se dostaví ihned, s motivací ke studiu je to horší…ale znáte mě, já jsem stará poctivka, takže se jen tak na něco nevykašlu.
Teď k tomu, co se stalo. V pátek jsem pekla rohlíčky, byly výborné a asi je budu dělat zas, protože měly ohromný úspěch. V sobotu jsem jela na Cultural Visit do Mantovy, vřele doporučuji návštěvu tohoto malebného městečka. Moc bych tam chtěla jít studovat, zprvu jsem si myslela, že tam nemají univerzitu, ale oni mají…pro překladatele, takže to možná i dopadne. S tím souvisí dnešní prezentace, která mě bude čekat cca v 17 hodin, na téma UNIVERZITA. Ano už je to tak, přihlášku na Cambridge musím podat už v září…teda chtěla- li bych tam jít, proto už nás zasypou informacemi, tak brzo. Ve středu bych měla jet na nějaký zápas v házené a v neděli jedu běhat…ale k tomu víc asi příště.
Jinak už pomalu plánuji léto,…kdybyste měl někdo nějaké návrhy, tak sem s nimi. Zatím to vypadá na týdenní cestování po Itálii, týden v Barceloně a zřejmě týden někde na horách…o brigádě v Beřkovicích nemluvím, to už je tradice.

Žádné komentáře: