středa 25. března 2009

Další týden


Tak a je tu zase pondělí a ještě k tomu třetí cyklus, to bude zase zmatku… Mám tu svého třeťáka Honzu z Londýna a původně z Ostravy, včera jsme byli ještě s Tomášem u Julijuse a dneska půjdeme možná na pizzu, uvidíme, jak to dopadne, protože máme večer Residenční setkání, asi se zas bude řešit něco velkého…to jsem zvědavá co 
Jinak je všechno fajn, v úterý budu péct perník pro svoji tutorial grupu, v pátek bych si chtěla udělat žemlovku, ale nejdřív budu muset zjistit, jak se přesně dělá, …a v neděli je Bazar. Ještě bych se měla potkat s Marinou, mojí místní adoptivní maminou…uvidíme, jak nám to vyjde.
Škola je víceméně v pohodě, jenom environmentální systémy mě zas tak úplně neberou, mám teď hroznej úkol o masivním lovu ryb, je to zaprvé nechutný a za druhý mě to nebaví…takže se mi to nechce moc dělat, ale znáte mě, nakonec se přemůžu.

Žádné komentáře: