neděle 3. května 2009

Poslední týden školy

Tak i já jsem se dočkala a se mnou všichni prváci. Ano, je tomu tak. Už nás čeká jen 5 dní školy, a to ještě ne úplně, neboť v úterý máme namísto školy první pomoc a v pondělí ráno jdu nejspíš až na 10, protože jsem jako studentka Envi nedělala žádný super projekt, který bych mohla prezentovat.
Minulý týden proběhl v celkem klidném tempu. Počasí nám sice pořád moc nepřeje, ale nevzdáváme se. Ve čtvrtek jsme školu vůbec neměli, jelikož jsme se jeli předvádět do Terstu regionální radě. Byli z nás nadšení, tak nám snad dají příští rok víc peněz. S Nerinou jsme byly nakupovat a na zmrzlině, stejně jako s mojí adoptivní rodinou. Asi na zmrzlině začínám být pomalu závislá…
Jinak se pomalu začínám připravovat na zkoušky, včera jsem dělala matiku a byla jsem překvapená, že si docela pamatuju, co jsme dělali. V sobotu jsem vyrazila na pláž, četla tam další bizardní pohádku od Wilda….

Žádné komentáře: