neděle 14. února 2010

Itálie v novém roce




Tak jsem propadala obavám, že můj blog čte jenom moje maminka....a ono prý ne. Tak bych měla poinformovat, co se událo. Jsem tu už šestý týden a stalo se toho hodně. Vánoce utekly rychle, neboť byly prima a moc jsem si je užila. A 9. ledna už jsem zase letěla směr Duino :) Začalo to asi celkem fajn, už si asi moc nepamatuju. Z nejzásadněších je asi můj výlet na běžky se školou, potom výlet do Verony,plesovala jsem, měli jsme týden Occidentalů(západní Evropa a Severní Amerika), Čínský nový rok slávíme dneska...a k tomu Valentýn. Začala jsem hrát floorball, pořád pilně chodím na Ways of Seeing etc. Taky jsem už i vyrazila nakupovat a včera jsme se Cindy zdolali Tert. Teď máme 14 zkoušek na nečisto, už mám za sebou Historie, Matiku, Angličtinu a Italštinu...celkem to všechno šlo, tak uvidíme. V pátek 19. jedu na víkend do Záhřebu a pak pokračuji do Splitu na Project Week. Moc se tam těším, neb tam za mnou přijede Viktor :) A jinak mě přijali na Evropská Studia do Maastrichtu :-P Yeeaaah :-)

Žádné komentáře: