pátek 5. března 2010

Březen...za kamna vlezem.


...jenže, co dělat, když má člověk jen radiátor. Tak první týden březnový je za námi. Přinesl nám celkem poklidný týden, co se učení týče a několik lehce depresivních odpolední. Nevšedním zážitkem byla návštěva univerzity třetího věku s Nerinou...dlouho už jsem neviděla tolik starých lidí pohromadě a po dlouhé době si uvědomila, že staří lidí a malé děti mají mnoho společného. Je pátek, tak peču...pro svoje dva IB friendy a pro Juliusovi, kam jdu zítra na večeři :) Taky jedu zítra lyžovat a už se na to moc těším :) Po dlouhé době na sjezdovky. A taky mi přišel pohled o Páji z hor, tak mě to moc potěšilo.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Co od Pavly, ale až uvidíš ten pohled z domova to bude pecka. Jsem ráda že si mám zase co přečíst a prohlédnout fotky na kterých vypadáš šťastně a pohodově. Tady doma je taky velká zima a paní Zima nám to opravdu zpříjemňuje jak může. Voláme sluníčko, ale zdá se, že je zatím hluché....
Doufáme že až přijedeš bude i venku líp, neb doma bude určitě, když tu budeš. mamaka