neděle 30. listopadu 2008

Orientování v dešti


Tak jsme v osm ráno vyjeli směr Udine, přesně řečeno do "Ravosa", kde na nás čekal další orientační běh. Půlku noci pršelo, tak bylo všude bláto, kaluže.... byla jsem jako výsadkář, celá od bláta, totálně vyčerpaná, ale nadšená přestože jsem se dvakrát ztratila. Výhra pro mě byla už jenom to, že jsem dorazila živá do cíle. Narozdíl od mojí spolubydlící Yiran, která do cíle nedorazila, neboť si vymkla koleno hned po druhém stanovišti. Strávili jsme s ní dvě hodiny v nemocnici a jsme všichni šťastní, že se jí nestalo nic horšího. Tak se teď o ni starám, vyprala jsme ji zablácený oblečení a boty. Nosím ji jídlo a dávám na ni pozor :)
Příjemnější akcí byl sobotní Bazaar, kde jsem opět obohatila svůj šatník o několik originálních kousků. Viz super kostra tričko :-) Zítra jdu plavat s Nerinou, tak se snad neutopim.

Žádné komentáře: