čtvrtek 6. listopadu 2008

Věci se daly do pohybu


Hlásím se z Medical Centra avšak dnes již s úsměvem na rtech, přestože jsem stále pod vlivem nepříijemného onemocnění. Takže vypadá to, že se zřejmě vyměním s jednou slečnou a půjdu bydlet do jiného pokoje. Přijde zase klidný spánek, pořádek, čistota, kamarádská atmosféra a ochota řešit neshody. Konečně budu mít klidnou hlavu a budu se cítit uvolněně. Doufejme, nebudu chválit dne před večerem. Uvidíme, jak se všechno vyvrbí příští týden. Zítra máme totiž prázdniny, takže tu spousta lidí přes víkend ani nebude, jedou si užívat po Evropě. Já si budu užívat s čajíčkem v posteli. Už jsem začala dohánět školu, ale čeká mě toho ještě hafo. Snad se zadaří a nebudu mít nějaký větší problém s něčím. Jinak můj zdravotní stav se zlepšuje, mám už jen 37,5 :-) Začala jsem si tu nemoc užívat, koukám na filmy, píšu e-maily, na které bych normálně neměla moc čas, vybírám, co chi k Vánocům a kam bych chtěla jet a mimo toho taky opravdu HODNĚ spím.
Těším se až budu moci napsat něco zajímavějšího, snad už to bude brzy. Nakonec ještě asi 14 dní starý pohled z mého okna.

Žádné komentáře: