sobota 29. listopadu 2008

Svátek má Iva


A víkend je tady, tříkrát hurá :) Dneska máme Bazaar, tak budou zas velké nákupy, už se moc teším. Taky už jsem stihla upéct perník Miluška, velké díky tetě Zuzaně. Budeme ho dneska prodávat na Bazaaru, abyhcom získaly pár drobných na Street Performance. Tak jsem pravděpodobně jediný dobrovolník, co něco peče, ale nevadí. Včera jsme byly s holkama na pizze a bylo to fakt super, moc jsem si to užila a potom jsme fakt hezky spala. Čeká mě posledních deset dní školy, což by mohlo utéct docela rychle vzhledem k tomu, kolik aktivit mě ještě čeká, kolik večeří, sušenkování, dýchanků a dalších věcí se na mě navalí. Taky sportovat budu, ještě mám tři aerobiky, zítra jedu běhat do Udine a v pondělí plavat s Nerinou :-)
Taky díky za balík mým drahým rodičům, kteří nezapomněli na svoje dítě a poslali mu překvapení k svátku a k Mikuláši.

Žádné komentáře: