neděle 5. dubna 2009

Velikonoce se blíží

Všechno teď hrozně běží, musím anebo chci udělat spoustu věcí a mám málo času,…klasika. Nemůžu říct, že bych nestíhala, ale už ty věci nedělám s takovou pohodou, jako minulý týden. Asi proto, že chci všechno stihnout než přijedou naši s Viktorem, už se na ně moc těším a už teď se netěším na to, až odjedou a mě tu zbude jenom spousta povinností a práce…
Snad si to aspoň pořádně užijeme, nepohádáme se o školách ani o plánech na léto…to by bylo fajn. Mám potřebu rodinné idyly a těch pět dní se mi na to zdá jako stvořených.
Měli jsme teď přes víkend MUN – Simulované spojené národy, byla jsem Saudská Arábie a bylo to fajn. V sobotu byl k tomu ještě den otevřených dveří, takže mi většina povinností vesele zbyla na neděli, ale protože jsem šla nadšeně zahradničit, tak mi zbylo jenom odpoledne. A protože jsme měla potřebu napsat esej do soutěže, tak mi zbyly asi dvě hodiny… hrůza, ale jinak si nestěžuju. Ono se to vytříbí. Včera večer jsme koukaly s Annou na Na samotě u lesa, moc se jí to líbilo a já to konečně viděla od začátku do konce…
Pořád taky nadšeně vařím, v sobotu jsem uklízela, je ze mě velká hospodyňka 

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No to je prostě tak: AKÁ MATKA, TAKÁ KATKA.....