čtvrtek 16. října 2008

Balení po telefonu a bšžné dění


Tak včera jsme s mamkou davali asi hodinu a půl věci, který budu do Vánoc ještě potřebovat, který postrádám, který by se mi hodily apod. Kdyby jste mi třeba chtěl někdo něco poslat, tak se nebráním, ba budu dokonce ráda...

Test z historie dopadl výborně, test z matiky o moc líp než jsem čekala a z laborky z EVS jsem dostala 6, takže zatím dobrý, ne? :) Přes víkend se musím poprat s esejem na historii a bude zase dobře.

Taky jsem se poprala s vařením našeho národního jídla - knedlíky/bramborové i houskové/, uzené a špenát...všem moc chutnalo a já jsem ze sebe měla opravdu dobrej pocit, že jsme to zvládla. Příště se asi dám do pečení a udělám perník Miluška, když už tady na něj mám recept.

Italský týden je zatím nic moc, jenom křičí ještě víc než normálně. Ale dneska večer jdeme chutnat italské speciality, takže se můj dojem asi podstatně zlepší. Já taky budu dneska péct italskou specialitu a to s babičkou, co ji mám na social service. Budeme dělat smetanový koláč nebo něco takového. Tak se těšim, bude to sranda :-) A nakonec to bude snad i dobrý.

A nakonec zase jeden zasněný pohled do budoucnosti s krásným podzimním pozadím...

Žádné komentáře: