úterý 7. října 2008

Nelehký start


Nelehkým startem nemyslím začátek školy, ale začátek mého blogování... Rozhodla jsem se vydat touto cestou, aby se nikdo z mé rodné hroudy necítil ukřivděn, že o mě dlouho neslyšel. Takhle si budou moci všichni vše přečíst....

Už měsíc a kousek jsem na UWC of the Adriatic. Začal mi tu úplně jiný život než doma. Spousta cizích kultur, spolubydlící(18 let jsme měla pokoj sama pro sebe), jiné jídlo....ale vše je tak nějka pozitivní, není nic z čeho bych měla těžkou hlavu...Postupně se tu chystám psát, co mě potkává na mojí pouti studiem UWC. V nejbližší době by to měl být výlet do Padova, Italský týden a soutěž v orientačním běhu....a mimo toho několik testů : Matika, Historie a Italština. Budu se snažit postupně informovat, jak to tu jde...či nejde. Ale doufám, že spíš půjde.

Přidávám fotku z Benátek, zasněný pohled do budoucnosti...co mě asi čeká?

1 komentář:

Spongebiscuit řekl(a)...

Ahoj :-)
Gratuluju k puntíkům :-D a taky držím palce, ať ti to blogovací nadšení vydrží co nejdýl, u mě už to není tak horké..
Koukala jsem na tvoji facebookovou galerii a vypadá to, že se máš hezky.. :-) já až na zákeřný bacil v mém krku teď taky, tak ať nám to vydrží :-)
Pa, K.