neděle 22. února 2009

Karneval Benátky



Tak včera jsme brzo brzičko vstávala a jela do Benátek, s hromadou lidí, na začátku nás bylo asi 30. Potom, co jsme dorazili do cíle, jsme se rozskupinkovali a netrvalo dlouho a já jsme se ztratila :) Ačkoliv jsem zbytek dne strávila sama v ulicích Benátek, tak jsme si to docela užila. Z karnevalu jsem zas tak nadšená nebyla, ale Benátky samy osobě jsou nádherné město. Měla jsem velkou zmrzlinu a užívala si hřejivé paprsky sluníčka...avšak potom se mi zastesklo a ve skleslé náladě jsem se odebrala na nádraží, cestou jsem potkala super krámek, v něm super pána, měla jsem s ním večeři, naučil mě, jak dělat korále ze skla...a snad mě naučí i víc. Zpátky jsem jela vlakem...dvě hodinky,...byla jsme po celém dnu pořádně unavená a usnula jsme už asi v deset :-) Dneska se budu muset učit....matika volá.

Žádné komentáře: