neděle 22. února 2009

Příspěvek z pátku

Tak už je tu zase pátek, třikrát hurá. Za chvíli mě asi čeká moc dobrá večeře u paní kuchařky, která mě jakoby adoptovala, beru s sebou i svoji kamarádku Annu z Barcelony, která se mnou jede do Prahy a možná se ukáže i na Mělníku, zřejmě. A já se za ní vypravím asi o prázdniny, doufám. Jinak týden, co uběhl, byl celkem fajn. Na italštině máme nového studenta – ředitele Petera, je to zvláštní, asi mi bude chvíli trvat, než si zvyknu na to, že můj „spolužák“ je ředitel. Jinak se nestalo asi nic super extra. S Nerinou jsme byly na procházce, což byla příjemná změna. Kelli tady má kamarádky, tak na mě nemá moc čas…nevadí, aspoň mám čas i pro sebe… i když včera jsem byla večer na čaji u naší dobrovolnice – Anete, příjemná slečna z Lotyšska, studovala mezinárodní vztahy. Na keramice dělám kolekci „čtvero ročních období“, už mám zimu a podzim. Jen mám problém s odbytem, babička už z keramiky asi dvakrát nadšená nebude…však on se někdo najde.
Je na čase, abych řekla víc o mé cestě do Prahy a po té na Mělník. Jedu na projektový týden do Prahy respektive do Babic na Open Gate (ano je to ta nejlepší škola v ČR). Budeme tam dělat pár prezentací a družit se s českými studenty. Já přijedu v sobotu večer domů, tak cca v 7. Záleží to na rychlosti Viktorova řízení… Neděle bude asi ve znamení rodinného kruhu a snad nějakého výletu, večer se vrátím na Open Gate a domů se dostanu zase ve čtvrtek a ráda bych s sebou vzala i Annu. Odlétám zase v neděli dopoledne i s Annou. Kdyby jste někdo měl nějaké návrhy na to, co dělat, kam zajít a na co bych neměla během těch několika dnů doma zapomenout….neváhejte a nechte mi vzkat nebo pošlete e-mail: iva.horejsi@gmail.com

Žádné komentáře: