středa 15. dubna 2009

Po Velikonocích


Tak už je zase po Velikonocích, uteklo to jako voda a je tu zase škola…ale už jenom na chvíli, ode dneška už mám jenom 17 školních dní… Velikonoce jsme si moc užili, musím říct. Všem se nám to, doufám, líbilo a těšíme se na další dovolenou . Však už bude za chvíli…konec května se blíží. Za měsíc budu psát svoji poslední zkoušku a pak už mě bude čekat jenom volno a čekání na výsledky, které si chci zpříjemnit výletem do Benátek a navštívit svého senegalského kámoše…
V blízké době mě čeká asi výlet do Terstu na pizzu a pro pěnu na holení, o kterou jsem zapomněla říct mamince… a v neděli máme obědosnídani s Tutorial skupinou, tak už se taky těším…. V pátek tu budou promítat nějaký zajímavý film, tak se na něj asi půjdu mrknout…apod.
Ještě zpět k Velikonocům, byli jsme já, mamka, taťka a Viktor ve Štanjelu, kousek tady ve Slovinsku. Je to tam úúúúplně super, moc krásná vesnička, kde skoro nic není, až na skoro rozpadlej hrad, několikero malebných domečků a nedělní bleší trh… Ráda bych se tam ještě vypravila, ale nevím, jak to zvládnu, na kolo je to asi moc daleko…. Ale uvidíme, zítra jedu na kole k Nerině, tak třeba zjistim, že bych to mohla zvládnout…ale je to do kopce. Tak nevim nevim…. Jo, a když na youtube napíšete „duiniva“, tak najdete pár videí z dovolené… Tak zas někdy….
…a jsi- li osobo můj prvák, koukej se mi už ozvat :-P

Žádné komentáře: