středa 8. dubna 2009

Výprava z Mělníka se blíží


Tak už se to blíží a zítra už budou moji nejmilejší na cestě do Itálie, už by mohli být tak v Rakousku touhle dobou zítra. Já doufám nevyfasuju moc učení, abych na ně měla čas… Jenom no chtěla bych, aby přijela i babička, což bohužel asi není úplně reálné, ale třeba ji sem ještě dostanu, než tu skončím.
Jinak se asi nic super extra nového nestalo, máme týden náboženství, což se ale mě tolik netýká vzhledem k tomu, že žádné nemám. Včera jsem měla jednu z posledních keramik, udělala jsem kočičku pro babičku…tak doufám, že nebude zase nadávat, že už to nemá kam dávat 
Začala jsem číst Saturnina, baví mě to i přesto, že jsem několikrát viděla film a díky mp3 nahrávce už to znám skoro nazpaměť. Je to prostě dobrý kniha…takže doporučuju! Na Italštinu si musím vybrat jedno české přísloví, přeložit ho a vysvětlit…tak musím zapřemýšlet.
Ještě bych měla zmínit, že jsem byla v pondělí odvezena na policejní stanici v Monfalcone, kde jsem díky svým znalostem Italštiny překládala obviněnému Čechovi, co ho čeká… první velká výzva.
Dnes, ve středu, půjdu na jógu a na Ways of Seeing, a večer možná s Annou a jejími rodiči, babičkou a sestrou na večeři, to se ještě uvidí…zítra už každopádně budu mít večeři se svými rodiči 

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Výprava se již blíží! A tvé chuťové buňky budou dostatečně uspokojeny: mazance, beránek, segedín s knedlíkem, grilované kuře, slaný závin, jahodové a borůvkové knedlíky, kudlásková polévka,šunka, sýry, ořechový chléb,tmavé pečivo,...
A samozřejmě velikonoční překvapení!
Dokonce i od Jany a Pavly. Tak za 24 hodin jsme tam,čekej!
mamaka