sobota 18. dubna 2009

Výletní sobota


Dneska to vezmu zkrátka. Byly jsme s Annou na výletě v největší jeskyni na světě z těch, co jsou zpřístupněné veřejnosti. Bylo to prima, ztratily jsme se jenom dvakrát. Daly si zmrzlinu. Zběsile chodily nahoru a dolů v jeskyni, 500 schodů dolů a pak zas zpět. Koupila jsme si pohledy, unavila se, viděla něco hezkýho a je mi z toho dobře.
Jinak mě drtí škola, teda teď už konečně začínám i já trochu drtit školu…ale jsem z toho už blázen. Teď jsi na uklidnění dávám Kabáty, který jak je známo fakt nemám ráda…takže je vidět, jak na tom jsem…hrůza hrůzoucí. Tak mi držte palce, ať se neuintegraluju k smrti…a neuesejuju, ale už k tomu nemám daleko. Ještě, že byl dneska ten výlet.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ty naše chudinko.Moc nehudruj, tady by bylo ještě hůř - maturita!
Zatím vše zvládáš, to je tím sluníčkem, nebo šikovnou hlavičkou?
Dnes jsem se setkala s jednou maminkou tvé "spolužačky" a ta si také ráda čte tvé zážitky a postřehy, tak ti to musím napsat, aby jsi si nemyslela, že to čtu jen - já, mamaka.Těším se na nové zprávy ze světa a hlavně na TEBE.
mamaka